Sikeresen megvalósultak Ügyfélkapcsolati tréningjeink

ügyfélkapcsolati tréning

2013. április 22-23-án, illetve május 23-24-én a Gödöllői Polgármesteri Hivatalban került sor az Ügyfélkapcsolati tréningekre.

A képzés célja az volt, hogy az ügyfelekkel kapcsolatban álló munkatársak olyan készségeket sajátítsanak el, amelyekkel képesek lesznek az empatikus és hatékony tájékoztatásra és ismeretátadásra. A program során a résztvevők a külső és belső ügyfélszolgálattal, az ügyfélszolgálathoz szükséges készségekkel, kompetenciákkal ismerkedtek meg, majd a non-verbális kommunikáció, a kérdezéstechnika, és az aktív hallgatás témaköreivel foglalkoztak. Kiemelt szerepet kaptak a telefonos ügyfélszolgálat sajátosságai, a reklamációk, a nehéz ügyfelek, illetve a hátrányos helyzetű csoportok kezelése.

A képzés résztvevőinek visszajelzése alapján az elsajátított kompetenciákkal sikeresebben tudják végezni mindennapi munkájukat, illetve a tanultakat hasznosítani tudják személyes élethelyzeteikbe is.

 

Posted in: Hírek

Leave a Comment (0) ↓